måndag 4 april 2011

Veckans fråga!

Förra veckans fråga löd som nedan, där ni även kan se resultatet:

8 personer röstade och som ni kan se så cyklar eller går majoriten när man ska tranportera sig under 5 km. 2 personer har kryssat att de alltid tar bilen. Ingen har dock kryssat för att de tar bussen vilket i och för sig kan bero på att det inte är så många som svarat och att de som svarat inte bor på ställen där det finns bussförbindelse.

Skulle jag ha röstat i denna enkät hade jag kryssat "cyklar oftast" då jag tycker fem km är för långt att gå men för kort sträcka att ta bilen. Däremot skulle jag nog ta bilen kortare sträckor om det är något jag behöver tranportera. Hur resonerar Du? Lämna din åsikte genom att kommentera detta inlägg.

Veckan fråga v.14 handlar om energibovar som både kan vara en sak eller ett beteende.

/Jens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar